• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 4 آذر 1399
کد مطلب : 116651
+
-

سرقت و کیف‌قاپی معضل اصلی محله پرستار

نگاه شورایاری
سرقت و کیف‌قاپی معضل اصلی محله پرستار

محله پرستار، از محله پُر رفت‌و‌آمد منطقه14 و محل سکونت اقشار پردرآمد است و همین موجب بروز ناامنی در این محله شده‌است.
به گفته دبیر شورایاری محله پرستار سرقت و کیف‌قاپی در این محله زیاد رخ می‌دهد و موجب اعتراض شهروندان شده‌است. «عاطفه عباسی» دراین‌باره می‌گوید: «در این محله خانه قدیمی و کلنگی دیده نمی‌شود.
اغلب خانه‌ها نمای زیبا و معماری چشمنوازی دارند که خبر از تمول مالی صاحبانش دارند. سارقان از این موضوع سوء‌استفاده کرده و خانه‌ها و خودروها را سرقت می‌کنند.» او می‌افزاید: «نکته حائز اهمیت دیگر، دسترسی آسان معابر این محله به بزرگراه شهید محلاتی است که راه فراری را برای آنها ایجاد کرده‌است.»
او ادامه می‌دهد: «البته کیف‌قاپی و سرقت تلفن همراه هم در این محله زیاد رخ می‌دهد. همین حس ناامنی در محله ایجاد کرده به گونه‌ای که اهالی هنگام بیرون آمدن از خانه هر لحظه احتمال می‌دهند سارقی از کنارشان رد شده و دارایی‌شان را بدزدد.»
دبیرشورایاری محله پرستار می‌گوید: «برای رفع این مشکل با مسئولان کلانتری 121 سلیمانیه رایزنی کرده و پیشنهاداتی ارائه داده‌ایم تا دسترسی خیابان‌ها به بزرگراه محلاتی را مسدود کنند. برای بوستان‌ها پارکبان در نظر بگیرند و توصیه‌های‌ایمنی برای ارتقای آگاهی شهروندان در لوح فشرده‌ میان شهروندان توزیع کنند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید